طب نوین روز

اطلاعات طب روز پزشکی

طب نوین روز

اطلاعات طب روز پزشکی

سیر یکی از داروهای قوی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها است

سیر یکی از داروهای قوی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها است. این گیاه نیز در درمان بیماری‌های پوستی بسیار موثر است. در مورد میخچه، سیر باعث بهبودی سریع می‌شود. آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در سیر عفونت‌های قارچی و باکتریایی را درمان می‌کنند و میخچه را از ریشه درمان می‌کنند. برای استفاده از آن، چند حبه سیر را رنده کنید و روی میخچه بگذارید سپس آن را با یک پارچه بپوشانید و یک شب به همان حالت بگذارید. صبح روز بعد پاهای خود را بشویید. این کار را چند شب تکرار کنید تا نتایج آن را ببینید.

بهترین درمان برای آلرژی چشم

بهترین درمان برای آلرژی چشم، این است که از عوامل آلرژی زا یا آلرژن‌هایی که باعث بروز این علائم در شما می‌شوند دوری کنید. دوری از عوامل آلرژی زا همیشه امکان پذیر نیست و ممکن است مشکل ساز باشد. به عنوان مثال، اجتناب از انجام فعالیت در فضای باز برای کاهش علائم آلرژی چشم ممکن است به کم تحرکی منجر شود. به طور کلی برقراری تعادل بین قرار گرفتن در معرض آلرژن‌ها و قابلیت تحمل علائم در هر فرد متفاوت خواهد بود.

برخی راهکارهای ساده برای کنترل آلرژن‌های وجود دارد. برای مثال با بروز حساسیت‌های فصلی، می‌توانید زمان بیرون رفتن خود را در ساعاتی که میزان گرده‌ها زیاد است، محدود کنید یا در خانه از تصفیه کننده هوا استفاده کنید.

درمان‌های "طبیعی" نیز مانند استفاده از کمپرس سرد بر روی چشم‌ها و یا شستشوی چشم با اشک مصنوعی وجود دارد که می‌تواند برای برخی مفید باشد، اما بسیاری از مردم نیز به دارو نیاز دارند.